سرپرست فرمانداری خاتم با اشاره به اینکه وضعیت حمل و نقل عمومی خاتم نیاز به تقویت دارد توجه بیشتر مسئولان حوزه حمل و نقل عمومی به وضعیت این حوزه در شهرستان را خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم، محمد محمودی روز شنبه در نشست کمیته حمل، نقل و سوخت شهرستان ضمن بیان اینکه در بخش حمل و نقل عمومی باید به نظر مردم احترام گذاشته شود، اظهار کرد: برخی از مکان های حمل و نقل عمومی به خصوص در بخش آژانسهای تاکسی تلفنی هنوز از مکان مناسبی برخوردار نیستند که باید مکان های آنها ساماندهی شود.
وی به ساماندهی جایگاه ها، مدارک شناسایی، پارک اتوبوسهای بین شهری و خودروهای برون شهری اشاره و یادآور شد: بهبود وضعیت این حوزه علاوه بر اینکه جهت توسعه و رشد شهرستان می شود شهر را نیز زیبا خواهد کرد.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: رفع مشکلات و ارتقای وضعیت خدمت‌رسانی در این مسیر باید جزو اولویت‌های سازمان حمل و نقل و مسئولان ادارات شهرستان باشد.
وی همچنین توجه به قوانین، اخلاق مداری و رقابت را در این حوزه از ضرورت های قابل اجرایی در این بخش دانست و گفت: عملکرد رانندگان این حوزه در شهرستان رضایت بخش است اما باید برای بهبود و تقویت این بخش اقدامات لازم و ضروری صورت گیرد.
در ادامه همچنین پلیس راهور خاتم خواستار عدم تخلیه حمل بار اتوبوسهای برون شهری در محدوده شهری شد و تاکید کرد: اتوبوسهای برون شهری باید از ایجاد ترافیک در سطح شهر جلوگیری کنند.
محمدی افزود: رعایت قوانین توسط رانندگان حمل و نقل عمومی در سطح بین شهری و بین استانی موجب می شود تا علاوه بر کاهش بار ترافیکی موجب کاهش حوادث ناشی از این موضوع شود.