جاذبه های گردشگری شهرستان خاتم


با حضور میربهبودی فرماندار خاتم ، امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه پاسداران و جمعی از مسئولین شهرستان، چهارمین رزمایش کمک‌های مومنانه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم برگزار شد.
میربهبودی فرماندار خاتم به اتفاق رئیس شواری اسلامی شهر هرات و رئیس اداره راه وشهرسازی از روند تجهیز کارگاه و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی واجرای عملیات زیر سازی پروژه باند دوم محور هرات - هرابرجان...
طرح مرمت و ساماندهی معابر بافت تاریخی، برای اولین بار در تاریخ شهر هرات آغاز و از جمله اقدامات اجرایی در این پروژه شامل زیر سازی، بدنه سازی با آیتم های کف سازی با آجر و قلوه سنگ، ازاره و کاهگل بدنه...
حضور میربهبودی فرماندار خاتم در جلسه ویدئو کنفرانسی پیرامون بررسی پروژه های پیشنهادی در پیوست بودجه ۱۴۰۰
لازم به ذکر است این جلسه با حضور صادقیان معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار،#صباغیان...
فرماندار شهرستان خاتم طی پیامی هفته کتاب و کتابخوانی را به کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی و فعالان در این عرصه تبریک گفت.
میربهبودی فرماندار خاتم به اتفاق معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی، از پروژه‌های محرومیت زدایی در روستای باغ معدن بازدید کردند.
گفتنی است پروژه های محرومیت زدایی درشهرستان بامحوریت...
در این دیدار حسین میرشریف به همراه مسئول روابط عمومی اتحادیه استان و مسئول اتحادیه شهر هرات با حضور در فرمانداری خاتم با جواد میربهبودی دیدار و گفتگو کرد.
میربهبودی فرماندار خاتم به اتفاق تاج آبادی بخشدار مرکزی از ادارات جهادکشاورزی، بنیادمسکن انقلاب اسلامی، بانک ملی ومرکزتعویض پلاک شهرستان در خصوص بررسی و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در محیط...
جواد میربهبودی فرماندار شهرستان خاتم با اشاره به روند افزایش مبتلایان بیماری کرونا از خیرین ومردم همیشه در صحنه شهرستان خاتم درخواست کمک برای تامین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شد.
اخبار عملکرد فرمانداری شهرستان خاتم در هفته پایانی مهرماه 99به روایت تصویر:
جوادمیربهبودی فرماندار شهرستان خاتم با صدور پیامی از تمامی کسانی که نسبت به انتصاب ایشان ابراز لطف نموده اند تقدیر و تشکر نمود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های ‌فراوان شهرستان خاتم ازجمله گردشگری، منابع طبیعی ‌و بناهای تاریخی، این شهرستان را ‌شایسته توسعه و آبادانی هرچه بیشتر دانست.
:باتوجه به شیوع ویروس کرونا در آستانه بازگشایی مدارس ،دانشگاهها، حضور دانش آموزان و دانشجویان در کتابخانه های شهرستان با رعایت پروتکلهای بهداشتی ودستورالعملهای مربوطه یک امر ضروری است
دیدار تکتاز رئیس وجمعی از کارکنان اداره بهزیستی شهرستان خاتم با جواد میربهبودی فرماندار شهرستان خاتم جهت عرض تبریک ایشان به سمت فرماندار و همچنین ارائه گزارش از اقدامات و فعالیت ها در خصوص خدمت...
میربهبودی سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم در حاشیه بازدیدهااعلام نمود :سرکشی سرزده از دستگاه‌های اجرایی با هدف ارتقای کیفیت خدمات به ارباب رجوع‌ ومردم انجام می شود.
جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم شهرستان خاتم به ریاست میربهبودی سرپرست فرمانداری و با حضور بخشدار،مرکزی وجمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
دراین دیدار میربهبودی، ضمن خوش آمد گویی، اعلام داشت باتوجه به نقش وجایگاه حوزه علمیه در رفع مشکلات فرهنگی واجتماعی درسطح جامعه وتلاشی که مسئول حوزه علمیه خواهران شهرستان وهمکارانشان در سطح شهرستان...
جلسه ميربهبودي سرپرست فرمانداری خاتم با بخشداران مرکزی ومروست پیرامون بررسی میزان جذب اعتبارات فاقد دهیاری روستاهای شهرستان خاتم درسال گذشته در محل فرمانداری خاتم برگزار شد.
جوادمیربهبودی سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم طی پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن
ماه عبادتهای عاشقانه و نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه مبارک باد.

روابط عمومی فرمانداری خاتم