فرماندار خاتم:

به گزارش روابط عمومی شهرستان خاتم

جواد میربهبودی فرماندار خاتم با تأکید بر اینکه وظیفه ما فراهم کردن بهترین شرایط برای برگزاری کنکور است افزود: این دانش آموزان چندین  سال تلاش کردند و خانواده‌ها و معلمان نیز ساعت‌ها بلکه سال‌ها زحمت کشیدند که ثمره کارشان آن روز به بار بنشیند. 
میربهبودی با اشاره به اینکه هیچ حوزه‌ای نباید مشکل سرمایشی داشته باشد یادآور شد: دستگاه‌های دولتی مکلف هستند که از تمام ظرفیت و امکانات برای برگزاری کنکور سراسری استفاده وبه آموزش وپرورش کمک نمایند. 
فرماندار شهرستان خاتم اضافه کرد: ادارات خدمات رسان نیز اقدامات لازم را برای ارائه خدمات در روز برگزاری آزمون انجام دهند. 
وی ادامه داد: شهرستان خاتم  در رقابت‌های کنکور جزو شهرستان‌های افتخارآمیز است و امید می‌رود که نتایج این زحمات امسال نیزخیلی بهتراز سال‌های گذشته  باعث دستاوردهای علمی برای این شهرستان باشد و شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم. 
میربهبودی افزود: ناظرین بهداشت باهمکاری جمعیت هلال احمرباید بر رعایت پروتکل های بهداشتی واستفاده ازماسک  در حوزه ها  نظارت داشته باشند.
شایان ذکر است؛  ۹۱۷ داوطلب در شهرستان خاتم از روز ۹ تیرماه به مدت چهار روز در پنج گروه آموزشی علوم تجربی، علوم انسانی،  ریاضی فیزیک، زبان‌های خارجی و هنر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.