ایام الله دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان ودوران ستم شاهی، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای عدالتخواهی، استکبارستیزی، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد.
۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیزمان؛ یک روز تاریخی در کشور محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی شد.
گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری  به علت شرایط کرونایی نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر و با اولویت استفاده از بستر فضای مجازی وشبکه های اجتماعی و محوریت رعایت پروتکل های  مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا استوارشده است و شعار دهه مبارک فجر «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» با اراده های محکم و پولادین مردم ولایتمدار ایران اسلامی بویژه شهرستان خاتم  به سرانجام خواهد رسید.
اینجانب فرارسیدن چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به همه ملت شریف ایران بویژه مردم حماسه آفرین و شهید پرور شهرستان خاتم تبریک عرض نموده و تداوم عزتمندی و توفیقات روزافزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه احدیت خواستارم .