فرماندار خاتم خبر داد؛
جواد میربهبودی فرماندار خاتم در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور ویدئو کنفرانسی صادقیان معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار، حسینی پور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و روسای دستگاه های اجرای شهرستان به منظور بررسی و توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۰ برگزار شد، از افزایش ۶۲ درصدی اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان خبر داد .
میربهبودی با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا و قابل اتمام و همچنین سایر پروژه های زیر ساختی در اولویت دستگاه های اجرایی قرار گیرد گفت : درسال ۱۳۹۹ علیرغم تنگناها، کمبودها پروژه های خوبی درشهرستان اجرا شده و از مجموع اعتبارات شهرستان حدود  ۵۰ درصد تخصیص یافته و امیدواریم  در سال جاری با پیگیری های مستمر مسئولین دستگاه های اجرایی اعتبارات به موقع جذب و پروژه های نیمه تمام تکمیل شود.
 
وی همچنین با اشاره به افزایش ۶۲ درصدی اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان عنوان کرد؛  از مجموع اعتبار ۳۹۰ میلیارد ریال در سال جاری بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات سه درصد نفت و گاز، مالیات بر ارزش افزوده ، ۱۰۵ میلیارد ریال از محل قانون متوازن و ۴۱ میلیارد ریال از محل اعتبار تملک دارایی استانی به پروژه های عمرانی در بخش های مختلف  اختصاص یافته است. 
فرماندار خاتم با تاکید بر اینکه کمیته برنامه‌ریزی تعیین کننده خط‌مشی و سند تدبیر، توسعه و نقشه راه شهرستان است افزود: تمامی مدیران ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.
فرماندار  خاتم اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را براساس حل مشکلات مردم در حوزه‌های موجود انجام دهند.
 
روابط عمومی فرمانداری خاتم