بازدید معاون عمرانی فرمانداری شهرستان خاتم از پروژه های مدیریت بحران

 زارع معاون عمرانی فرماندار خاتم به اتفاق نقیبی رئیس و فلاحتی معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خاتم از پروژه‌های مرمت بند انحرافی، نصب دریچه های کنترل سیل و بخش سیلاب هرات بازدید کردند.

محمود زارع معاون عمرانی فرماندار به اتفاق نقیبی رئیس و فلاحتی معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خاتم از پروژه های مرمت بند انحرافی، نصب دریچه های کنترل سیل و بخش سیلاب هرات که از محل اعتبارات ماده 17 تامین و عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است بازدید نمودند. 

در حاشیه این بازدید نقیبی رئیس منابع طبیعی با یادآوری نقش بسزای پروژه های آبخیزداری در مهار سیل، تقویت پوشش گیاهی و آب‌های زیرزمینی و همچنین جلوگیری و کاهش اثرات مخرب سیلاب‌ها بر مناطق مسکونی، اراضی و تاسیسات کشاورزی و دامپروری و راه های مواصلاتی خواستار تقویت اعتبارات بخش آبخیزداری در شهرستان شد. زارع معاون عمرانی فرمانداری نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن این عملیات گفت: اجرای اینگونه پروژه ها علاوه بر کاهش خطرات ناشی از سیلاب ها به بخش های مختلف در تامین نسبی آب مورد نیاز چاه‌های همجوار و تقویت و احیای قنوات پایین دست به ویژه روستاهای دهستان فتح آباد کمک شایانی خواهد کرد.
وی درخصوص تامین اعتبار به منظور تکمیل و مرمت پروژه‌ای آبخیزداری در سطح شهرستان قول پیگیری و مساعدت داد.