فرماندار خاتم خبر داد
 به گزارش روابط عمومی شهرستان
جواد میر بهبودی با بیان این که این اثر ، نخستین اثر جامع و کامل منتشر شده در حوزه فرهنگ عامه شهرستان خاتم است، خاطر نشان کرد: این اثر گران سنگ پژوهشی توسط آقای اکبر رنجبر از نویسندگان و پژوهشگران فعال این شهرستان به رشته تحریر درآمده است.
وی افزود: نویسنده این کتاب  با قلم روان و ماهرانه و بیان ساده ، اعجاز پژوهش و سخن را در این کتاب ارزشمند  به اوج هنرنمایی رسانده و جلوه های پنهان و غبار گرفته تاریخ کهن و افتخار آفرین این سرزمین را در تابلویی چنین زیبا به تصویر کشانیده است. 
وی خاطر نشان کرد: این اثر زیبا که در 450 صفحه به زیور طبع آراسته شده با حمایت فرمانداری شهرستان خاتم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه فرهنگی و هنری شعر و ادب تمنای خاتم و توسط انتشارات آرتاکاوا منتشر و وارد دنیای کتاب شده است. 
فرماندار خاتم با بیان اینکه منطقه کرخنگان از قدمت تاریخی و ظرفیتهای ارزشمند و بالقوه در حوزه های مختلف فرهنگی، کشاورزی، تاریخی ، گردشگری و ... برخوردار است، تصریح کرد:این اثر ارزشمند  ضمن معرفی این دیار تاریخی و کهن و شناساندن ظرفیتهای آن ، به عنوان یک کتاب مرجع و منبع خوب پژوهشی می تواند مورد استفاده پژوهشگران، دانشجویان، اهل مطالعه و سایر علاقه مندان قرار گیرد . 
میر بهبودی در خاتمه ضمن سپاسگزاری از مولف و پژوهشگر این اثر ، بر ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه تاکید  و اظهار امیدواری کرد: انتشار این اثر سرآغازی برای تدوین و چاپ  دیگر آثار پژوهشی برای سایر نقاط شهرستان باشد