پیام مشترک سرپرست فرمانداری ومدیر آموزش وپرورش خاتم به مناسبت هفته شوراهای آموزش وپرورش

️به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم در این پیام آمده است؛


"بسم الله الر حمن الرحیم"
نظام آموزش و پرورش کشور ما بازوی توانمند فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی است. توسعه کشور در گرو تعلیم و تربیت است و تحقق هدفهای آموزشی و پرورشی،تعالی فرهنگ تعلیم و تربیت، تامین نیروی انسانی مورد نیاز برنامه های توسعه و ...، بسیج همگانی  و مشارکت عملی و همه جانبه ی  آحاد مردم، دست اندرکاران و صاحب نظران  را می طلبد. 
🔸️با مشاركت مردم در امور آموزش و پرورش ، تعليم و تربيت به معني واقعي و بنيادين آن تحقق مي يابد, چرا كه ذات آموزش و پرورش ، مشاركت همه ی  عوامل و عناصر دخيل در فرآيند ياددهي – يادگيري را طلب  مي كند و بدون ترديد مشاركت در تصميم گيري هاي این حوزه ، سبب رشد و بالندگي آموزش و پرورش گرديده و زمينه تحقق جامعه پويا را فراهم می نماید، لذا تشکیل شوراهای آموزش و پرورش به عنوان یک تجربه موفق جهانی نیز، در راستای تحقق خرد جمعی، مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت وبسیج سرمایه های محلی برای پیشرفت تعلیم و تربیت است.
🔸️ضمن بزرگ داشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، این هفته را به تمامی فرهنگیان گرانقدر، مدیران فرهیخته، خیرین ارجمند، اولیای محترم، دانش آموزان عزیز و همچنین به اعضای پرتلاش و دلسوز شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سربلندی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.
     
            علی اکبریان                                   سرپرست فرمانداری و رئیس شورای آموزش و پرورش  شهرستان خاتم     
_________
محمدحسین شکیبا 
مدیراموزش وپرورش خاتم