پیام مشترک امام جمعه و فرماندار شهرستان خاتم به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام و المسلمین رضازاده امام جمعه و اکبریان فرماندار شهرستان خاتم به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی پیامی مشترک صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر شهدا و درود به روح بلند و رفیعشان که با از خود گذشتگی و جانفشانی در راه اسلام و میهن، نقشینه عظمت و شکوه ایران عزیزمان را با قلم سرخ خود نگاشتند.

۲۲ اسفند که در آستانه بهار طبیعت به نام روز شهدا نام گرفته، بهترین فرصتی است که به یاد آوریم بهار امروز عزت، استقلال و آزادی این ملت با نسیم خوش شهادت در این کشور مستقر شده و توانسته که ریشه های بی عدالتی و ظلم پذیری را از جای در آورد.

بدین وسیله فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) را محضر تمام مردم شریف بالاخص جامعه ایثارگری و خادمان بزرگوار خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران شهرستان خاتم تبریک و تهنیت عرض می نماییم و امیدواریم همه ما در تداوم راه متعالی شهدای عزیز، پاسداری حقیقی از خون شهیدان، ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت، بیش از پیش موفق و موید باشیم.