به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم در  این پیام آمده است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
❇نیمه شعبان خجسته زاد روز دوازدهمین ستاره پنهان آل محمد (ص) و نجات دهنده عالم بشریت است. آن امام همامی که برقرار کننده عدل و داد در جهان بشری خواهد بود و تمامی مظلومان و ستمدیدگان و مسلمانان و دینداران جهان در انتظار ظهورش هستند و برای آمدنش دعا می کنند. 
❇نیمه شعبان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در خانه می مانیم و جشن های نیمه شعبان را در خانه برگزار می کنیم تا ضمن کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس، قدردان تلاش حافظان سلامت باشیم. 
❇سربازان گمنام امام زمان(عج) وزارت اطلاعات فداکارانه و با تلاش شبانه روزی خود  و مواجهه با انواع خطرها بسیاری از توطئه ها و دسیسه های طراحی شده را خنثی و همواره با مجاهدت، امنیت و آسایش را برای مردم عزیز ایران به ارمغان می آورند. 
❇اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، منتظران ظهور و مردم مومن و انقلابی شهرستان خاتم و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک حضرت صاحب الزمان (عج) و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور را برای همه محبان و شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) مسئلت می‌نمایم.