پیام تبریک سرپرست فرمانداری خاتم به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

جاء الحق و زهق الباطل 
۲۲ بهمن هر سال، روز موعود عزت طلبان و مجاهدان برای عقد پیمانی دوباره بر ایستادگی بر سر اهداف والای انقلاب اسلامی است". مقام معظم رهبری(مدظله العالی) 
✍یوم الله ۲۲ بهمن یادآور عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است و بزرگداشت آن صیانت از خون پاک هزاران شهید و تکریم تلاش ارزنده مجاهدانی است که در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، از خویشتن گذشتند. 
دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، زخم خورده از یکپارچگی آزادیخواهان دنیا، همواره تلاش کردند تا این بالنده ترین انقلاب مردمی و معنوی قرن بیستم که طی چهل و سه سال گذشته، به هر سو ریشه دوانده و مشتاقان زیادی یافته است را از حرکت ساقط نمایند، اما نه تنها از تحقق این هدف شوم، عاجز مانده اند بلکه همبستگی ملت ستمدیده دنیا، روز به روز هیمنه و شکوه آنان را متزلزل تر از قبل کرده و اعتبارشان را زیر سؤال برده است. 
از مردم شریف شهرستان خاتم و کلیه مسئولان برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر که در شکوه گرامیداشت این ایام سهیم بوده اند، تشکر می‌کنیم. 
ان شاء الله امسال نیز همه با هم با وحدت و همدلی در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و شکرگزاری نعمت معنویت و ایمان برخاسته از این انقلاب، مطابق با دستورالعمل ها، دِین خود را نسبت به بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن ادا خواهیم کرد