به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم میربهبودی فرمانداراز کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی و آغاز ساخت آن در سال جاری خبرداد و خاطرنشان کرد:  با پیگیری های انجام شده برای رفع مشکلات بهداشت این شهرستان، در سال ۹۹ سه مجوز در راستای توسعه فضاهای درمانی صادر شد که اجرای این طرح ها در سال جاری خبری خوش برای شهروندان و بهره برداری از این طرح ها کاهش قابل توجه کمبود امکانات درمانی را به دنبال دارد. 
❇جواد میربهبودی افزود:‌ در سال ۹۹  مجوز بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهر هرات، بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهر مروست و درمانگاه تأمین اجتماعی مرکز شهرستان خاتم صادر شد و امید آن می رود با ساخت فضاهای جدید و توسعه فضاهای درمانی موجود، بخش قابل توجهی از مشکلات درمانی و نیازهای شهروندان پاسخ داده شود. 
❇وی با بیان اینکه بخش عمده‌ی شهروندان شهرستان خاتم از بیمه شدگان تأمین اجتماعی هستند، افزود: تأمین اجتماعی در این شهرستان فاقد هرگونه مرکز درمانی است که با پیگیری های انجام شده  مجوز ایجاد مرکز تخصصی درمانی تامین اجتماعی صادر شد. 
❇فرماندار خاتم یادآور شد: این شهرستان‌ از مناطق کمتر برخوردار استان یزد است و آمار بالای بیمه شدگان تأمین اجتماعی باعث شد تا پیگیری‌های انجام شده از طریق مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری و سازمان تأمین اجتماعی کشور با حمایت ویژه استاندار و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس و مسئولان شهرستان منجر به صدور مجوز ایجاد این واحد درمانی و تحقق مطالبه چندین ساله شهروندان شود. 
❇میربهبودی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، در آینده ای نزدیک عملیات اجرایی این پروژه در شهرستان آغاز می شود و امیدوارم به زودی در شهرستان خاتم شاهد ارتقای زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان و بالا رفتن سطح سلامت شهروندان باشیم. 
⭕عکس؛ آرشیو از دیدار میربهبودی فرماندار خاتم با دکتر توحیدی فر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و دکتر مدرس رئیس و کارشناس ارشد درمان مدیریت در خصوص پیگیری مقدمات احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان