فرماندار خاتم تاکید کرد؛
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به ریاست میربهبودی فرماندار خاتم و با حضور سایر اعضا در محل فرمانداری خاتم برگزار شد.
در این جلسه میربهبودی فرماندار خاتم با بیان اینکه ویروس کرونای انگلیسی بسیار خطرناک و کشنده است اعلام کرد: این ویروس جهش یافته و خطرناک است و نباید این ویروس را ساده انگاری کرد
وی بیان داشت: هرگونه تجمعی که دستورالعمل ها و رعایت فاصله گذاری صورت نگیرد، می تواند مشکلات جدی را برای ما فراهم کند.
وی افزود:  میزان مرگ و میر  و حمله این ویروس با دیگر ویروس ها متفاوت است و اگر قبلا مرگ افراد ۶۰ و ۶۵ سال یک فاکتور بوده، در حال حاضر این نوع ویروس جهش یافته می تواند همه آحاد جامعه را دچار مشکل کند.                        
نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: متاسفانه این فکر در حال رواج است که تزریق واکسن شروع شده و اگر ما کاهش مرگ و میر و یا کاهش مراجعه کننده به بیمارستان داشتیم پایان حیات بیماری کرونا است ولی واقعیتی که وجود دارد این است که هرگونه عادی انگاری و یا نگاه سطحی به مسئله کرونا می تواند خدایی ناکرده عواقب بدی فراهم کند و آنچه  که ما از اواخربهمن ماه در استان و در شهرستان شاهد هستیم خیز با شیب ملایم ویروس کرونا، افزایش مراجعان سرپایی و به تبع آن بستری است.      
 وی در پایان تاکید کرد: این هشدار است و ما به سمتی می رویم که اگر به هنگام، موثر و جدی، اقدامی نکنیم، پیک چهارم را در شهرستان شاهد خواهیم بود.