به ریاست معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد:

نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان خاتم

نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان خاتم به ریاست مهندس عزیزی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.

 مهندس عزیزی در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان خاتم با تبریک سالروز ورود تاریخی امام به میهن اسلامی بیان داشت: با توجه به بازدید میدانی از بیمارستان ومیزان بستری ها و همچنین گزارشات ارائه شده دراین جلسه، بیماری کرونا تا حدودی در شهرستان کنترل شده اما هنوز متاسفانه روند ابتلا به کرونا در شهرستان رو به رشد می باشد و در این خصوص باید همه دستگاه ها تلاش بیشتر داشته باشند تا در مرحله اول ابتلا به کرونا ثابت و در مرحله بعد نزولی گردد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه گسترش و همه گیری سویه جدید می تواند شرایط بسیار دشواری را رقم بزند از همه دستگاه ها خواست تا در این خصوص دقت فراوان داشته باشند.

 وی ادامه داد :  با توجه به همبستگی  که در شهرستان خاتم وجود دارد این شهرستان می تواند اولین شهرستانی باشد که از وضعیت قزمز خارج شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به ضرورت تزریق واکسن کرونا بیان داشت: تزریق واکسن مانع روند طولانی بیماری و حتی مرگ ومیر می شود.

عزیزی گفت: با توجه به اینکه در ابتدای دهه مبارک فجر هستیم متاسفانه بعضی از شهرستان درگیر بیماری کرونا شده اند و ازلحاظ رنگ بندی وضعیت قرمز قرار گرفته اند .

 وی در انتها تاکید کرد: برنامه های دهه مبارک فجر  درشهرستان های که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند  با 30 درصد جمعیت و با تاکید بر رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی گزار می شود وتمامی افراد که در این مراسم شرکت می کنند حتما باید دوز دوم واکسن کرونا را تزریق نموده باشند.