فرماندار خاتم بیان کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم نشست هم اندیشی پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات به ریاست میربهبودی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان و با حضور جعفری امام جمعه شهر هرات، ضیائیان امام جمعه موقت مروست و جمعی از روحانیون شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
میربهبودی فرماندار  در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه روحانیت در حرکت های سیاسی کشور بیان داشت: روحانیت یک نقش و جایگاه مهم در برقراری و رشد تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد که امروزه با توجه درپیش بودن دو انتخابات حساس ومهم این نقش پررنگ تر  به شمار می آید
وی با بیان این که مشارکت حداکثری؛ اولویت اصلی نظام است، افزود: برگزاری انتخابات سالم، قانون مند، بدون شائبه و در مسیر جریان اصلی خود مساله ای بسیار مهم است.
وی اظهارداشت: ما به همراهی احزاب و گروه های سیاسی و رسانه بویژه برای تحقق مشارکت حداکثری و پرشور شدن انتخابات در دوران کرونا که امکان برپایی گردهمایی های مرسوم تبلیغات انتخاباتی همانند دوره های قبل  وجود ندارد ، نیاز داریم.
فرماندار خاتم با دفاع از عملکرد دولت درحوزه های مختلف درسطح شهرستان گفت: در حالی به استقبال انتخابات ۱۴۰۰ می رویم که کشور به دلیل تحریم های ظالمانه وچالش های کرونا ، شرایط سخت اقتصادی و معیشتی را پشت سر می گذارد وعلی رغم همه این مشکلات ومحدودیت ها اقدامات بسیار خوبی توسط دولت در حوزه های مختلف زیرساختی بویژه  بهداشت ودرمان، فرهنگی وراه های مواصلاتی درشهرستان صورت گرفته ودرحال انجام است.
وی افزود: بیان این دستاوردها ،دمیدن روح امید و نشاط به جامعه و بستر سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد است و همه کسانی که به نظام و انقلاب وفادارند باید محور اصلی فعالیت خود را حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات پیش رو قرار دهند.
جواد میربهبودی، اظهار داشت: در راستای پرهیز از ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و تحت الشعاع قرار گرفتن مشارکت حداکثری، انتقادات باید با مد نظر قرار دادن شرایط حساس فعلی باشد.
در ادامه هر یک از  روحانیون نظرات خود پیرامون  افزایش هرچه بیشتر مشارکت مردم  در انتخابات  را ارائه نمودند