فرماندار خاتم تاکید کرد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم
"جواد میربهبودی" فرماندار در نشست با دهیاران بخش مرکزی و چاهک ، برگزاری انتخابات آتی را مهم ترین و حساس ترین مسئله کشور بیان و اظهار کرد: دهیاران  باید فضای سالم را برای انتخابات در روستا ها فراهم کنند. 
وی افزود: دهیاران  به عنوان بازوان توانمند و مجری سیاست ها و برنامه های کلان دولت در روستاها با بالا بردن سطح آگاهی خود و روستاییان در سوق دادن مردم برای انتخاب اصلح موثر باشند. 
فرماندار خاتم حفظ و تقویت روحیه خدمت رسانی به روستاییان را به دهیاران متذکر شد و افزود: دهیاران  بدون وابستگی به کاندیدای خاص در انتخابات و رعایت اصل بی طرفی زمینه اعتماد سازی و مشارکت حداکثری  مردم درانتخابات رافراهم کنند. 
رئیس هیئت اجرایی شهرستان لازمه انتخابات سالم را قانونمداری وتوجه به قوانین وآیین نامه های  انتخاباتی عنوان و تصریح کرد: شما دهیاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان در راستای تقویت  نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری در مردم تلاش نمائید. 
وی همچنین زمینه سازی برای مشارکت روستاییان در آبادانی وتوسعه روستاها، تلاش برای حل مشکلات روستاییان، اجرای صحیح و دقیق سیاست های دولت در روستاها و تعامل با دستگاههای اجرایی را به دهیاران  توصیه کرد. 
بالاترین مقام اجرایی دولت در این جلسه  با اشاره بر نقش دهیاران در پیشبرد اهداف دولت در روستاها بر ضرورت آمادگی کامل برای زمینه سازی مشارکت مردم در انتخابات توسط آنان تاکید کرد. 
ایشان همچنین با اشاره به  محل های  اخذ رای در روستاها از دهیاران خواست تا همکاری لازم با اعضای شعب اخذ رأی ومجریان انتخابات در راستای آماده سازی شعب و رفع مسائل و مشکلات احتمالی اقدام نمایند. 
گفتنی است؛ در پایان به پاس زحمات و همکاری دهیاران درسال گذشته  با اهدا لوح از آنان تجلیل به عمل آمد