فرماندار خاتم تاکید کرد

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان خاتم 

جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر به ریاست میربهبودی فرماندار و با همراهی تاج آبادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با حضور نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر هرات و مروست در محل فرمانداری برگزار گردید. 

جواد میربهبودی فرماندار در این جلسه با بیان اینکه انتخابات تحقق جمهوریت نظام است افزود: شوراها حلقه واسط مردم و مسئولین هستند از این رو باید چالش ها و مشکلات مردم در حوزه های زیرساختی، فرهنگی، اجتماعی و ... را شناسایی و در راستای حل آن تلاش کنند.

وی تصریح نمود؛ نامزد ها در انتخابات ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی موارد مجاز وغیرمجاز تبلیغاتی را رعایت کنند. 

فرماندار خاتم ضمن درخواست از کاندیداها برای برگزاری منظم و سالم انتخابات و همکاری با مجریان تاکید کرد: تخلفاتی که موجب اختلال در فرآیند برگزاری انتخابات می شود، توهین به رای مردم است و کاندیداهای محترم و هواداران به هیچ عنوان وارد این فضای ناسالم نشوند. 

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ادامه داد : نمایندگان کاندیداها در شعب اخذ رای فقط ناظر رونداخذ رای هستند و  حق هیچگونه دخالت در روند رای گیری را ندارند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی باید به نماینده فرماندار درشعب اعلام نمایند. 

وی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا و شرایط حاکم بر کشور و لزوم جلوگیری از تجمعات در فضاهای سربسته، براهتمام وتوجه نامزدها بررعایت پروتکلهای بهداشتی درایام تبلیغات تاکید نمود.

فرماندار گفت: کلیه کاندیدا موظف هستند تبلیغات را طبق دستورالعمل اعلامی انجام و ساعت دقیق شروع و پایان تبلیغات را درنظر گرفته و رعایت کنند.  

میربهبودی فصل الخطاب و معیار را قانون دانست و اظهار داشت: ما به عنوان مجریان انتخابات وظیفه داریم هم از حقوق انتخاب شوندگان و هم انتخاب کنندگان صیانت کنیم و تلاش کنیم انتخاباتی سالم، پرشور، رقابتی و با کمال آرامش وامنیت برگزار شود. 

  در ادامه تاج آبادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار به قرائت مصادیق مجاز و غیر مجاز تبلیغات انتخابات پرداخت و نکاتی در این خصوص بیان داشت 

شایان ذکراست؛ فرایند اخذ رای در  ۱۹ شعبه اخذ رای بخش مرکزی، ۲۱شعبه در بخش مروست و  ۱۲ شعبه در بخش چاهک  شهرستان خاتم صورت خواهد پذیرفت