فرماندار خاتم:

 باز هم در شروعی دوباره از صفحه جدید تاریخ وطن در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و ‌روستا به هم رسیدیم، که برای اقتدار ایران عزیزمان و برای مطالبه خواسته‌هایمان (از خدمتگزاران ملت به پای صندوق‌های رأی بشتابیم) در حالی که بین وعده‌ها و ایده‌ها مانده‌ایم.

اما اینک امام وطن و فرزندان برومند آرمیده در خاکش و نسل آینده، همت ما را صدا می‌زنند که با یک انتخاب اصلح، ادای احترامی به خود و دیگران داشته باشیم. 

البته ایران عزیز در این برهه سخت تاریخی، که در محاصره شدید و فرافکنی افکار شغال‌گونه دشمنان قرار گرفته، روزهای ناخوشی را می‌گذراند. اما مردم ایران( مرد روزهای سخت و ایمان هستند) و‌ بی‌تفاوتی ما، به‌مثابه حمایت‌نکردن از حقوق مادی و معنوی خودمان می‌باشد. 

پس یکبار دیگر امیدوارانه‌تر بر سر قرار خویش برویم و فرصتی دوباره به خادمان ملت بدهیم و حقوق خود را طلب کنیم ان شاالله که آنان نیز به عهد خویش وفا نمایند و شاهد سرفرازی افزون ایران زمین و رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته در آن و عزت و آسایش مردم عزیز باشیم.

 امید است که مردم همیشه‌وفادار و افتخارآفرین شهرستان‌ خاتم، سرافرازتر از همیشه پای میدان وظیفه وطنی خویش بر سر قرار باشند و خادمان ملت نیز، قدرشناسانه بر این آمدن عاشقانه و اعتماد مردم، تمام همت و کوشش خویش را به مرحله اجرا بگذارند، تا شاهد شکوفایی همه‌‌جانبه کشور عزیزمان ایران و عزت و سربلندی روزافزون دلیرمردان آن باشیم.

 

وعده ما، روز جمعه؛ پای صندوق‌های رأی

 

جواد میربهبودی

فرماندار شهرستان خاتم