فرماندار خاتم بیان داشت:
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم جلسه ستاد انتخابات شهرستان با موضوع برنامه ریزی و هماهنگی  برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در سال 1400  به ریاست میربهبودی فرماندار و  با حضور اعضای ستاد انتخابات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
 
میربهبودی فرماندار در این جلسه بیان داشت: عمل به قانون در اجرای انتخابات اولویت اصلی کار دستگاه های اجرایی شهرستان در انتخابات است .
ایشان با اشاره به تشکیل هیات های اجرایی به عنوان یکی از ارکان انتخابات گفت:هیات اجرایی بازوی توانمند فرمانداریها در برگزاری انتخابات است و لذا افرادی که برای تشکیل هیات اجرایی انتخاب می گردند باید امین مردم باشند و از نظر قانونی منعی برای حضور در جمع معتمدین نداشته باشند و پس از حضور در بین معتمدین نیزاصل بی طرفی در انتخابات را سرلوحه کار خود قرار دهند .
 
در ادامه فرماندار خاتم با تاکید بر لزوم تلاش در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت : بحث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است و باعث یاس دشمن و برقراری امنیت وآرامش در فضای کشور می شود وبرای ما استقلال وآزادی در همه زمینه ها را به ارمغان می آورد .