فرماندار خاتم عنوان کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم میربهبودی فرماندار در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته شوراهای آموزش و پروش  به اهمیت آموزش و پرورش و جایگاه شورای آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت جامعه پرداخت.
میربهبودی اظهار داشت:  شورای آموزش و پرورش به عنوان یک شورای راهبردی، مهم ترین عرصه مشارکت و نظارت همه جانبه در آموزش و پرورش است .
وی افزود : عوامل متعددی از طریق نظام آموزش وپرورش زمینه ساز پیشرفت و توسعه می باشند که یکی از این عوامل شورای آموزش و پرورش بوده، که در فرایند تعلیم و تربیت نقش بسیار مهمی ایفا می کند.
در ادامه ایشان با اشاره به دستورکار جلسه (مدرسه کانون تربیت محله ) خواستار آسیب شناسی  و اولویت بندی در خصوص محلات در معرض آسیب شد.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان خاتم گفت: طرح مدرسه، کانون تربیتی محله باهدف کاهش فاصله بین جامعه ومدرسه و ارتباط بین آموزش های مدرسه و زندگی اجتماعی در مدارس شهرستان اجرا می‌شود.

جواد میربهبودی رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خاتم افزود: طرح مدرسه، کانون تربیتی محله از جمله طرح های ابلاغی وزارت آموزش وپرورش در سال ١۴٠٠_١٣٩٩ است و در ١٠ درصد مدارس با رویکرد هم افزایی و به کار گیری ظرفیت اولیاء و مربیان ودیگر نهاد های محلی با هدف تبدیل مدرسه به کانون پیشرفت محلی اجرایی می‌شود.

میر بهبودی بیان کرد: طرح تحولی مدرسه، کانون تربیتی محله در محلاتی که بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی وفرهنگی هستند به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

او کاهش فاصله بین جامعه ومدرسه، ارتباط بین یادگیری های مدرسه و زندگی اجتماعی، تبدیل مدرسه به کانون پیشرفت فرهنگی تربیتی محله و افزایش مشارکت عوامل بیرونی در امور آموزشی وپرورشی مدارس از اهداف این بسته تحولی است.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان بااشاره به درپیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر گفت:  همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برنامه هایی از سوی آموزش و پرورش برگزار می‌شود برنامه ها در کارگروه تخصصی فرهنگیان ودانش آموزان اعلام شود و برنامه ریزی های لازم جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن ایام الله دهه مبارک فجر انجام شود