ضرورت همکاری همه دستگاه های در اجرای هرچه با شکوه تر دهه فجر انقلاب اسلامی

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه  مبارک فجرشهرستان خاتم  به ریاست "اکبریان " سرپرست فرمانداری و. با حضورحجت الاسلام جعفری امام جمعه شهر هرات و دیگر مسئولین با هدف اجرای هر چه باشکوه تر مراسم سالگردپیروزی انقلاب اسلامی و اعلام  برنامه های فرهنگی، اجتماعی اجرایی به منظور تدوین تقویم اجرایی و ابلاغ دستور العمل تشکیل کمیته های زیر مجموعه ستاد گرامیداشت دهه فجر در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید

اکبریان در ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه(س) ،روز زن و مادر بااشاره به برکات انقلاب گفت: اهمیت دادن و گرامیداشت دهه فجر، در حقیقت تجدید بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب و عاملی برای عقب راندن دشمن، زنده نگه داشتن سنن الهی است؛ که باید همه با تمام توان و امکانات در گرامیداشت آن تلاش و کوشش کنیم.

سرپرست فرمانداری خاتم اظهار داشت: مناسبت‌ها و مناسک به ویژه ایام دهه فجر، در انقلاب اسلامی ما از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که مراسم و مناسبت‌ها، به نوعی مظهر حضور، پایبندی و بیعت مجدد مردم با نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب و امام راحل عطیم الشأن و رهبر معظم انقلاب است.

اکبریان درادامه با تاکید بر مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری برنامه های دهه فجر اظهار داشت: تعامل و همکاری مضاعف ادارات شهرستان در اجرای هر چه بهتر مراسم دهه مبارک فجر ضرورت دارد.

گفتنی است  دیگر اعضای این نشست نیز در ادامه به بیان پیشنهادات و همچنین برنامه‌های پیش‌بینی شده ادارات جهت اجرا در ایام دهه فجر پرداختند