فرماندار خاتم  در جلسه ستاد ساماندهی جوانان تاکید کرد:

ضرورت آسیب شناسی و مدیریت فضای مجازی

"جواد میربهبودی" فرماندار خاتم در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور مسئولین و با دستور کار فضای مجازی برگزار شد بیان داشت؛ فضای مجازی به عنوان فناوری جدید ارتباطی، تحولات جدیدی در نوع نگاه و ارتباط اجتماعی به وجود آورده كه در كنار مزیت هایش، ضرورت دارد تا سواد رسانه ای مردم به ویژه خانواده ها نسبت به آثار مثبت و منفی این وسیله ارتباطی بیشتر شود.

ایشان با اشاره به نگاه ویژه دولت به جوانان به عنوان بزرگترین سرمایه ملی کشور گفت : اگر بخواهیم به جوانان که چشم امیدشان به تصمیمات مسئولین است کمک کنیم  باید فرصتهای بالقوه  و تهدیدات را شناسائی نموده وازتمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در دستگاه‌های خود برای پویایی جوانان استفاده نماییم

میربهبوی افزود : فضای مجازی می تواند هم یک تهدید باشد و هم یک فرصت ،پس باید تلاش کنیم با وجود این فضا و هدایت و نشر فرهنگ ،با اقدامات و بهره مندی از توان دستگاهها ،دادن روحیه نشاط ، ارائه عملکرد ، نشر قوانین  و.. بهره مند شویم . 
نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد؛ این روز ها که بیماری کرونا مشکلات زیادی را برای خانوادها به وجود آورده گسترش آموزش مجازی امری اجتناب ناپذیر است و عدم آگاهی در خصوص نحوه استفاده از این فضا در زمینه بروز آسیب های فردی همانند اعتیاد به فضای مجازی و اتلاف وقت، تغییر باور های دینی واجتماعی و فرهنگی چون انزوای اجتماعی و کاهش ارتباطات خانوادگی از جمله  دغدغه مهم خانواده ها و فعالان فرهنگی می باشد. 
فرماندار خاتم شناسایی فرصتها و ارائه راهکارهای کاربردی و کارشناسانه جهت مقابله با آسیبهای شبکه های اجتماعی را خواستار شد و بر انسجام و هماهنگی بیشتر ادارات شهرستان و همکاری همه جانبه آنان با سایردستگاههای فرهنگی  تاکید نمود.