همزمان با آغاز هفته احسان و نیکو کاری؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم ، مراسم نمادین زنگ نیکوکاری با حضور "میربهبودی" فرماندار خاتم ، جعفری امام جمعه شهر هرات، سرهنگ باقری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،برزگری بخشدار مرکزی و دیگر مسئولین  در محل مسجد جامع هرات برگزار شد.
"جواد میربهبودی" فرماندار خاتم  با اشاره به اینکه هفته احسان و نیکوکاری فرصتی مناسب برای دستگیری از نیازمندان است، تصریح کرد: در دین مبین اسلام به انفاق و خیرات و دستگیری از فقرا و توسعه روحیه همدلی بسیار سفارش شده است.
وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری، امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار می شود، افزود: در آستانه ایام نوروز تلاش کنیم با همدلی و مهربانی حس نوعدوستی را بیش از همیشه در جامعه تقویت کرده و با مشارکت آحاد مردم ومسئولین  در جشن های نیکوکاری به کمک اقشار ضعیف بشتابیم.
ایشان  بیان داشت: در اجرای برنامه های هفته احسان و نیکوکاری، آموزش و پرورش، بسیج و کمیته امداد را همراهی می کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد  : به دلیل شیوع کرونا ویروس درشهرستان جشن نیکوکاری و جمع آوری کمکهای مردمی و خیرین، به طرق مختلف انجام می شود که خیرین می توانند کمکهای نقدی خود را از طریق درگاههای مشارکت مردمی، شماره گیری کد دستوری جشن نیکوکاری و ... واریز نمایند
ایشان بابیان اینکه این جشن به مدت یک هفته ادامه دارد، بیان کرد: امیدواریم مردم سخاوتمند شهرستان همچون سال‌های گذشته در این جشن مشارکت کنند.
فرماندار خاتم در حاشیه این مراسم با اشاره به انتخابات پیش رو بیان داشت: بی‌تردید حضور فعال و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰ سرمایه‌ای مهم و موثر برای پیشبرد توسعه ملی و تحقق اهداف کشور است.