فرماندار خاتم
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری در سال جدید به ریاست "میربهبودی" فرماندار و با حضور خوش نویس معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، آقایان صادقزاده ، رضوی شهرداران هرات و مروست و دانشور رئیس اداره راه و شهرسازی به منظور ارائه گزارش عملکرد شهرداری ها و اداره راه وشهرسازی در حوزه باز افرینی شهری و همچنین اعلام برنامه های پیشنهادی برای سال ۱۴۰۰ در محل فرمانداری برگزار شد 
  
"جواد میربهبودی"فرماندار خاتم در این جلسه بیان داشت؛ دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه به اجرای طرح بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده تلاش دارد تا گامی بلند در توسعه مناطق شهری برداشته و حقوق افراد ساکن در این مناطق را برآورده کند. 
وی اظهار کرد:امروز فرصت مناسبی در اختیار مردم و مسئولان قرار دارد تا با استفاده از آن، علاوه بر نوسازی بافت فرسوده، مسیر خدمت رسانی به مردم هموار شده و مشکلات مناطق شهری برطرف شود. 
"میربهبودی" تأکید کرد:تمامی دستگاه‌ها موظفند تا مشارکت مردم را به عنوان رویکرد اصلی خود از نگاه اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی در اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری جلب نمایند.
ایشان همچنین با  اشاره به پروژه های نیمه تمام شهرستان افزود: پیگیری های لازم برای پروژه های نیمه تمام شهرستان صورت گیرد و وضعیت اعتباری و همچنین زمان بهره برداری آنان مشخص گردد. 
گفتنی است ؛ طرح باز آفرینی شهری با همکاری شهرداری ها با محوریت اداره راه و شهر سازی به منظور اجرای خدمات در محله های کمتر برخوردار شهرستان درحال انجام است،که در شهر هرات ۲۰۰ هکتار شامل دو پروژه پارک امیر و محله هادی آباد و درشهر مروست ۱۶۰ هکتار شامل پارک کوثر و بافت قلعه مروست در طرح باز آفرینی قرار دارند