بخشدار مرکزی
بخشدار مرکزی در جلسه با دهیاران بخش مرکزی گفت: دهیاران  در انتخابات  پیش رو بی طرف باشند. 
برزگری بخشدار مرکزی در جلسه با دهیاران بخش تاکید داشت درجریان انتخابات پیش رو  بی طرف باشند و به نفع یا علیه کاندیداها اقدامی انجام ندهند.
ایشان با بیان اینکه امنیت ملی ما در گرو مشارکت مردم است، گفت: مسئله انتخابات یک حق است و این حق قانون اساسی جمهوری اسلامی به مردم عطا کرده لذا با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای از حق خود برای تعیین سرنوشت خود و اداره مطلوب جامعه استفاده می کنند. 
وی بر جلب مشارکت دهیاری‌ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو  تاکید کرد و گفت:  دهیاری یک نهاد رسمی است و ارتباط دهیاری‌ها با مجموعه فرمانداری رفع مسایل و مشکلات مردم باید بیش از گذشته باشد. 
وی ادامه داد: در این راستا مردم حق دارند در انتخابات شرکت نمایند و بهترین و اصلح ترین فرد را انتخاب نمایند و ما به هر رای مردم که وارد صندوق می شود احترام می گذاریم . 
بخشدار مرکزی گفت: همه ما به واسطه این مشارکت و حضور مردم و امنیت ملی  پایه‌های نظام دینی ما   تقویت می شود لذا باید خدمت‌گزار مردم باشیم. 
برزگری با اشاره به شرایط ثبت نام از داوطلبان بیان داشت؛ دهیاران با استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی ازجمله فضای مجازی نسبت اگاهی بخشی داوطلبان از شرایط ثبت نام همکاری لازم را داشته باشند 
در پایان ایشان خواستار همکاری دهیاران با ستاد انتخابات شهرستان در راستای اماده سازی شعب  اخذ رای شد. 
گفتنی است ثبت نام انتخابات شورای اسلامی روستا از تاریخ ۱۶ فرودین ماه لغایت ۲۲ فروردین ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت