فرماندار خاتم
به گزارش روابط عمومی و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان خاتم
 
عصر روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت 1400 جلسه هیات اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خاتم به ریاست میربهبودی فرماندار و با حضور اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت  به منظور تعیین تعداد و محل شعب ثبت نام و اخذ رای  انتخابات در محل فرمانداری برگزار شد.
جواد میربهبودی فرماندار خاتم در این جلسه بیان داشت؛  با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا برخورداری از فضای فیزیکی با متراژ مناسب، ورودی های متعدد، امکان تهویه مناسب هوا و رعایت فاصله گذاری در بازنگری شعب اخذ رای لحاظ گردیده است. 
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان گفت: در دسترس بودن برای مردم، پوشش مناسب خدمات ارتباطی و امنیت از دیگر شاخص های مهم در انتخاب شعب اخذ رای است.  
وی تصریح کرد: تعداد ۵۲شعبه اخذ رای در شهرستان تعیین شده است که از این تعداد ۲۱ شعبه مربوط به بخش مروست، ۱۹ شعبه بخش مرکزی و تعداد ۱۲ شعبه به بخش چاهک اختصاص یافته که نسبت به دوره قبل تعداد شعب اخذ رای ۱۰ درصد افزایش یافته است. 
در پایان جواد میربهبودی رئیس هیات اجرایی  برخی از وظایف هیأت اجرایی را مطرح نمود و گفت: وظیفه هیأت اجرایی، اجرای قانمونمند انتخابات است و باید با بی طرفی کامل انتخابات را برگزار نماید تا انتخابات در کمال امنیت و آرامش برگزار شود