تشکیل کمیته اقدام  مشترک تنظیم بازار در خاتم

✍جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب،قاضی تعزیرات حکومتی ،رئیس اداره  جهادکشاورزی، صنعت،معدن وتجارت،اتاق اصناف، بسیج اصناف ،نیروی انتظامی وسایردستگاههای ذی ربط تشکیل شد.
🔸️این جلسه با هدف اتخاذ تدابیر و هماهنگی لازم بین تشکیلات شهرستانی در خصوص نحوه نظارت و بازرسی کارآمد و موثر بر عرضه کالا و خدمات و همچنین راه اندازی و تشکیل کمیته شهرستانی اقدام مشترک تنظیم بازار و تقسیم وظایف در راستای نظارت و بازرسی در محل فرمانداری برگزار گردید.
🔸️سرپرست فرمانداری خاتم  ضمن تاکید بر پایش مستمر بازار و نظارت بر قیمتها و همچنین فعال نمودن صنوف مختلف گفت : کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار در شهرستان با هدف  نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم تشکیل شد تا از افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی جلوگیری می کند.
🔸️وی افزود: جهت بازرسی، نظارت هرچه بیشتر و بهتر بر بازار و ایجاد رضایتمندی عمومی، بسیج اصناف نسبت به معرفی نیروهای داوطلب مردمی جهت آموزش و بکارگیری در امر نظارت بازار به کمیته مشترک اقدام خواهد کرد.
🔸️اکبریان تاکید کرد: نهادهای متولی امر نظارت بر بازار همچون جهاد کشاورزی، صمت و اتاق اصناف با همکاری تعزیرات حکومتی نسبت به برگزاری گشت‌های مشترک به طور مستمر اقدام و نتایج حاصله را  جهت جمع‌بندی و تصمیم‌گیری به کمیته اقدام مشترک ارائه می‌کنند.
🔸️در ادامه هریک از اعضای مشترک تنظیم بازار شهرستان به بیان گزارش عملکرد و همچنین نقطه نظرات خود در بحث کنترل قیمت‌ها و افزایش بازرسی‌ها از سطح بازار پرداختند .