برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاتم

در مراسمی با حضور "خوش نویس" معاون برنامه ریزی و  هماهنگی امور عمرانی فرماندار،حاتمی زاده مدیر دفتر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، حجت الاسلام نورالدینی حاکم شرع در سازمان جهاد کشاورزی و دیگر مسئولین شهرستانی از زحمات  "ابوالقاسم فلاحتی" مدیر اسبق تقدیر و  "مهدی فتحی" به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان معرفی گردید.

خوش نویس معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار در این جلسه ضمن تسلیت سالروز شهادت مجاهد مومن انقلابی نواب صفوی با اشاره به معنا و مفهوم اولیه جهاد کشاورزی گفت؛ معناي جهاد كشاورزي و لفظ جهاد در اول اسم سازمان جهاد كشاورزي يعني كار بايد با روحيه ي جهادي صورت بگيرد. 
🔹️ایشان  بر خدمات رسانی مطلوب به کشاورزان این شهرستان تاکید کردو گفت: در راستای ارائه خدمت رسانی مطلوب به کشاورزان شهرستان از ظرفیتهای پرسنلی موجود در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان استفاده شود.
🔹️معاون  فرماندار در ادامه بر ضرورت توجه ویژه مسئولین به برنامه ریزی آمایش سرزمینی، مانع زدایی،ایجاد شهرک های صنایع تبدیلی کشاورزی و دامپروری در راستای توسعه اشتغال و افزایش درآمدها در مناطق روستایی و کاهش حجم ضایعات کشاورزی و دامپروری تاکید نمودند.
🔹️ وی در پایان ضمن تشکر از زحمات مدیر اسبق بر ضرورت تعامل و همکاری نزدیک مدیریت جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان با دستگاههای محلی بمنظور رسیدگی و مرتفع نمودن مشکلات کشاورزان تاکید کرد