به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات روستایی دهیاران بخش مرکزی به ریاست برزگری بخشدار مرکزی و با حضور رئیس کمیته امداد شهرستان،مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاران ، دهیاران بخش مرکزی و ودیگر مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد.
برزگری بخشدار مرکزی ، برگزاری جلسات با شوراها و دهیاران و اطلاع رسانی مناسب به اهالی، تعامل سازنده، همکاری با ادارات، درخصوص تلاش دهیاران برای مطالعه و شناخت پتانسیل های منطقه خود از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنایع نکاتی را یادآور و خواستار تلاش مضاغف دهیاران با توجه به کمبود منابع مالی شد.

 

ایشان تاکید کرد: ایجاد وحدت و همدلی و مشارکت بیشتر روستائیان در اداره روستا و سوق دادن دهیاریها بسوی خودکفایی و ایجاد کارآفرینی در روستا با تلاش دهیاران و جذب سرمایه گذار در حوزه فعالیت دهیاریها باید مورد توجه باشد.

 

 

بخشدار مرکزی همچنین عنوان کرد: هر یک از روستاهای سطح شهرستان ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف دارد که باید آنها را شناسایی و در جهت توسعه و آبادانی استفاده کرد.
برزگری ضمن پاسخ به درخواست ها و مشکلات دهیاران که در این جلسه مطرح کردند گفت: توسعه یک شهرستان منوط به توسعه در بخش روستایی با تمامی زیرساخت های آن است فلذا پیگیر تمامی مشکلات روستایی و هرآنچه دهیاران از ما خواسته اند خواهیم بود و تا حصول نتیجه کوتاهی صورت نخواهد گرفت.