فرماندار خاتم:
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان خاتم به ریاست میربهبودی فرماندار و با حضور دادستان عمومی و انقلاب، فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد. 
میربهبودی فرماندار با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان و  شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در دو بخش مروست و مرکزی بیان داشت؛ برای پیشگیری از موج چهارم کرونا در شهرستان محدودیت های وضعیت نارنجی اعمال می شود و چنانچه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و شدت شیوع کرونای جهش یافته  در شهرستان افزایش یابد، ناگزیر به اعمال محدودیت‌های سنگین تری  خواهیم بود.
 وی اظهار داشت: انتظار می‌رود با تعامل و همکاری میان مردم و مسئولان شهرستان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این بیماری کنترل شده وشاهد وضعیت مطلوب وکم خطر باشیم. 
فرماندار شهرستان خاتم ضمن تاکید بر لزوم اجرای مصوبات ستاد کرونا شهرستان گفت: برگزاری هرگونه آیین و تجمع با دعوت عمومی مردم ممنوع است چرا که عواقب آن بسیار سنگین خواهد بود.
ایشان با اشاره به اعمال محدودیت های ناشی از وضعیت نارنجی اظهار کرد: هرگونه خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرستان ممنوع است و در صورت مشاهده پلیس راهور نسبت به اعمال جریمه قانونی اقدام می نماید، همچنین هرگونه فعالیت گروه های شغلی سه و چهار از جمله آموزشگاه‌های فنی  و حرفه‌ای، تالار‌های پذیرایی، 
،باشگاه‌های ورزشی بویژه ورزش‌های پربرخورد، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی ممنوع می باشد و منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ٣ بامداد همچنان باقی است 
وی اظهار داشت: شدت شیوع، مرگ و میر و سطح درگیری سنین پایین در این نوع ویروس جهش یافته‌ افزایش یافته و 
به همین دلیل رعایت فاصله گذاری  اجتماعی و  استفاده از ماسک وپرهیز از دورهمی های خانوادگی وفامیلی ومهمانی ها وعید دیدنی باید بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گیرد. 
 در پایان میربهبودی فرماندار تاکید کرد؛نیروهای بسیج درراستای شناسایی کنترل و آموزش مردم و شناسایی و رصد بیماری‌ها و قرنطینه فعالیت دارند تا بتوانیم همچنان درمهار این بیماری در سطح شهرستان موفق عمل کنیم.