فرماندار خاتم؛
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم "جواد میربهبودی" فرماندار در جریان تست و  راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان آیت الله خاتمی اعلام داشت: با آغاز بکار این بخش جدید قسمت مهمی از نیازهای تشخیص بیماری شهرستان ودغدغه های چندین ساله مردم  برطرف و دیگر بیماران جهت سی تی اسکن مجبور  به عزیمت سایر شهرستان های استان‌های  همجوار ومرکز استان  نخواهند بود. 
🔸️میربهبودی افزود: بهره برداری از دستگاه  سی تی اسکن پیشرفته، موجب تسهیل زودهنگام در تشخیص  بیماری کرونا در این شهرستان خواهد شد. 
🔸️فرماندار خاتم بیان داشت؛ با توجه به ضرورت وجود دستگاه تشخیصی سی‌تی‌اسکن در بیمارستان آیت الله خاتمی؛ با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های ویژه طالبی استاندار یزد ،  نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی و مسئولان علوم پزشکی استان، زیر ساخت های  مورد نیاز آن تامین و خوشبختانه حاصل این پیگیری‌ها، تاسیس بخش سی‌تی‌اسکن این بیمارستان واختصاص دستگاه سی تی اسکن از طریق سازمان بهداشت جهانی بود. 
🔸️رئیس شورای سلامت شهرستان با اشاره به زمان شروع و همچنین اعتبار پروژه خاطر نشان کرد؛ از اواخر سال ٩٩ پروژه بخش سی تی اسکن بیمارستان شروع و طی چندماه  پروژه مذکور با پیشرفت فیزیکی صد درصد ونصب تجهیزات مربوطه واعتباری  بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال  آماده  بهره داری می باشد. 
🔸️میربهبودی فرماندار در پایان ابراز داشت: نیازمندی های بخش بهداشت درمان شهرستان در دیگر حوزه ها همچنان در حال پیگیری و رفع است و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان نیز با جدیت ادامه دارد تا آنجا که به حد مطلوب و عالی برسد