فرماندار خاتم:
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان خاتم جلسه هیات اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به ریاست میربهبودی فرماندار و با حضور اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت  به منظور تعیین اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای  انتخابات در محل فرمانداری برگزار شد. 
جواد میربهبودی فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات در این جلسه بیان داشت؛ همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند، مشارکت بالای مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و همه باید برای حضورهمه جانبه وگسترده مردم  تلاش کنیم. 
میربهبودی بر ضرورت امانت داری و رعایت اصل بی طرفی دست اندرکاران برگزاری انتخابات از جمله عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات تاکید کرد و افزود: مهمترین ویژگی اعضای شعب اخذ رأی امانت داری و صیانت از آراء مردم است و مسلما با عمل بی طرفانه و قانونمند زمینه اعتماد مردم به برگزار کنندگان انتخابات جلب خواهد شد.
فرماندارخاتم فرایند انتخابات در شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت؛ هدف ما در انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم همراه بامشارکت حداکثری است
میربهبودی فرماندار گفت؛ اولویت ستاد انتخابات شهرستان قانونمداری و تامین امنیت وتوجه به سلامت دست اندرکاران امربرگزاری انتخابات    است و در این خصوص ناظران بهداشتی از  روند رعایت شیوه نامه های بهداشتی درشعب اخذ رای بازدید خواهندنمود. 
در ادامه این نشست "برزگری" مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان به منظور بررسی واعلام نظر اعضا، به قرائت اعضای شعب پرداخت  و در نهایت اعضای شعب ثبت نام واخذ رای شهرستان مشخص شدند. 
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می شود