معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار درمراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب درشهرستان خاتم عنوان کرد:

باید با جهاد و تدبیر، حافظ انقلاب اسلامی باشیم

️معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید نمود: امروز باید با جهاد و تدبیر باید از این انقلاب محافظت و پاسدار خون شهدا باشیم. 
مهندس عزیزی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب درشهرستان خاتم افزود: انقلاب اسلامی ما که به رهبری حضرت امام(ره )و همراهی مردمی شکل گرفت باعث شد در حوزه بین الملل ومنطقه در جایگاهی قراربگیریم که بتوانیم با تکیه بر گفته های حضرت امام (ره)انقلابمان را صادر کنیم. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد: بسیاری از انقلاب های که در منطقه و جهان شکل گرفته از ثمره انقلابی است که حضرت امام(ره) ایجاد کرده است. 
مهندس عزیزی با اشاره به دستاورد های چهل و سه ساله انقلاب گفت: اگر در حوزه های علمی، تکنولوژی و فناوری جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه حرفی برای گفتن داریم نشات گرفته انقلاب حضرت امام(ره) می باشد. 
وی افزود: شهدای ما که جانشان را فدای این نظام و انقلاب کرده اند، این شهادت وعاقبت به خیری خویش را مدیون امام خمینی (ره) هستند . 
ایشان در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید نمود: امروز با جهاد و تدبیر باید از این انقلاب محافظت و پاسدار خون شهدا باشیم.