فرماندار خاتم:

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم در مراسمی با حضور "میربهبودی" فرماندار خاتم،"نصیری" جانشین فرمانده انتظامی استان یزد، وجمعی از مسئولین از زحمات چند ساله "غلامرضا کشوری" تقدیر و "حسین اسماعیلی "به عنوان فرمانده جدید ناحیه انتظامی شهرستان خاتم  معرفی شد.
میربهبودی فرماندار شهرستان خاتم در این مراسم با اشاره به نقش‌ برجسته نیروی انتظامی درتامین نظم و امنیت گفت: امنیت، عدالت وآسایش سه مقوله مهم که به عنوان یک نیاز همگانی، تمام افراد جامعه به آن نیازمند هستند وتوجه به این سه مقوله بویژه امنیت موضوعی نیست که به راحتی از کنارآن بگذریم چرا که زیرساخت وپایه واساس هرکاری وبسترلازم همه فعالیت‌ها وتوسعه ها دربستر امنیت اتفاق می افتد.
میربهبودی بیان داشت:  امنیت و آرامش امروز جامعه، مرهون فداکاری‌ و زحمات شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است
ایشان ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ کشوری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاتم بیان کرد: در این مدت فرماندهی انتظامی شهرستان باهمکاری نیروهای انتظامی با اقتدار در دوران مسئولیت ارزشمند و خطیر خود در بحث کشف مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز، طرد اتباع بیگانه واجرای محدودیت ها و ممنوعیت ها در ایام کرونا خوب درخشید و عملکرد خوبی را در عرصه تأمین نظم وامنیت در سطح شهرستان برجای گذاشتند.
فرماندار خاتم با تبریک انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اظهارداشت: امیدواریم باهمکاری عوامل اجرایی نیروی انتظامی شاهد نظم و امنیت و کاهش وقوع جرم در ‌شهرستان باشیم.
جناب سرهنگ نصیری جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: امروزه نیروی انتظامی با تأسی از بیانات فرماندهی معظم کل قوا تمام ظرفیت و توان خودش را به کار بسته تا بتواند نظم و امنیت را در سطح جامعه حفظ کند.
سرهنگ نصیری ادامه داد: شهرستان خاتم با توجه به گذرگاه ترافیکی که دارد با همراهی و مساعدت نیروهای نظامی و انتظامی تلاش‌های زیادی را در ایجاد نظم و امنیت در سطح شهرستان تا کنون انجام داده است