آغاز به کار ستاد اجرايي خدمات سفر شهرستان خاتم ويژه نوروز 1401

ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خاتم ویژه نوروز 1401 با تشریح و ابلاغ دستورالعمل اجرایی به اعضای ستاد شهرستان آغاز بکار کرد.

✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان خاتم به ریاست خوش نویس معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و با حضور جمعی از مدیران و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد 
🔹️خوش نویس معاون فرماندار با اشاره به اینکه در دو سال گذشته شیوع ویروس کرونا مشکلات عدیده برای همه جامعه ایجاد کرده است، ادامه داد: یکی از این مشکلات تعطیل شدن سفرهای زیارتی و تفریحی است که سبب ایجاد نشاط و طراوت و آرامش در مردم می‌شد.
🔹️ایشان با اشاره به روند افزایشی واکسیناسیون و کاهشی ابتلا به کرونا در کشورابراز امیدواری کرد با تداوم این روند شرایط مناسبی برای گردشگری و سفر فراهم شود. 
🔹️وی ادامه داد؛ مشکلات و کاستی‌های موجود در پذیرایی از گردشگران باید در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد 
🔹️خوش نویس افزود؛ بی‌تردید هم‌افزایی بین دستگاه‌ها و تقسیم وظایف بین آنها سبب نتیجه‌بخش بودن فعالیت‌ها خواهد شد.
🔹️ایشان همچنین بر ضرورت برنامه ریزی برای  ارائه برنامه های متنوع در ایام تعطیلات نوروز در شهرستان و ارائه خدمات به مسافران در بخش تازه تاسیس چاهک و لزوم زیبا سازی فضای شهری تاکید کرد

گفتنی است در ادامه این جلسه سایر اعضا برنامه های خود را اعلام و هماهنگی‌های اولیه برای نوروز 1401 انجام گرفت و روز 12 فروردین روز شهرستان خاتم اعلام شد.