فرماندار خاتم با اشاره به مهم خواندن دو انتخابات پیش رو و ضرورت اصل بی طرفی گفت: مهمترین ویژگی هیات های اجرایی انتخابات اصل بی طرفی و امانتداری از آرای مردم است.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان خاتم؛ فرجام فاضلی روز پنجشنبه در نشستی با اعضای هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرهای هرات و مروست و روستاههای بخش مرکزی خاتم افزود: در کشور ما مردم خودشان سرنوشتشان را تعیین می کنند و با حضور در انتخابات و مشارکت پرشورشان این را به معرض دید جهانیان می گذارند.
وی اظهار کرد: دشمن با ترفندهایی قصد در کمرنگ کمردن حضور مرم در انتخابات دارد اما مردم با مشارکت حداکثری خود اهداف دشمن را از بین خواهند برد و با حضور در انتخابات برگ زرین دیگری را رقم خواهند زد.
این مسئول یادآور شد: شهرستان خاتم در انتخابات های گذشته با حضور گسترده و حداکثری مردم در سطح استان و حتی کشور زبانزد بوده است و امید داریم تا در انتخابات 96 نیز برگ زرین دیگری را رقم بزنند.
محمودی معاون فرماندار شهرستان خاتم نیز  خاطرنشان ساخت : معتمدین انتخاب شده از بین افراد شناخته شده و معتمد مردم هستند و هیات اجرایی باید هیچ گونه تنش و حاشیه نداشته و با رعایت اصل بی طرفی مسئولیت های خود را اجرا کنند.
بخشدار مرکزی نیز اظهار داشت: باید تلاش شود که انتخاباتی سالم، شفاف و به دور از هر گونه حاشیه و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و لازمه تحقق این مهم رعایت اصل بی‌طرفی مجریان انتخابات است.
محمد کاظمی نسب تاکید کرد: مشارکت مردم در انتخابات های گذشته چشم گیر بوده است و با حضور گسترده مردم همراه بوده است چرا که حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه نظام است.
در ادامه پس از رای گیری از معتمدین هفت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر نیز عضو علی البدل هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرهای هرات و مروست و روستاههای بخش مرکزی خاتم مشخص شدند.