معاون فرماندار شهرستان خاتم گفت: اقتصاد کشور بر پایه بازار، خرید و تولید کالای داخلی استوار  است و مردم باید با خرید کالای داخلی به تقویت پایه های اقتصاد کشور و رونق فضای کسب و کار یاری رسانند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ محمد محمودی با اشاره به اینکه تولید کنندگان داخلی با افزایش کیفیت کالا ها موجب ترغیب بیشتر مردم به این کالاها می شوند، اظهار کرد: با افزایش کیفیت کالا مردم بیشتر به خرید کالای ایرانی استقبال نشان خواهند داد و در نتیجه اشتغالزایی خوبی در این بخش به وجود می آید.
وی یادآور شد: اگر خرید کالای خارجی توسط مردم کمتر شود سودجویان نیز با توجه به فروش پایین نمی توانند این نوع کالاها را وارد کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شهرستان خاتم هیچگونه کالای قاچاق نداریم اما به دلیل اینکه این شهرستان در حد و فاصل سه استان یزد، فارس و کرمان واقع شده است جمله کشفیات در این شهرستان از خودروهای عبوری است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) همسو با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت در این زمینه، کمپین خبری خرید کالای باکیفیت داخلی را باهدف افزایش توانمندی صنایع داخلی و تشویق به بهبود تولیدات را آغاز کرده است ..