فرماندار خاتم مطرح کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری  خاتم جلسه کارگروه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت بررسی مسائل  محله شهدای هادی آباد هرات به ریاست میربهبودی فرماندار و با حضور شهردار و شورای اسلامی شهر هرات ،دولتی امام جماعت محله ، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد.

 فرماندار خاتم اظهارداشت : امروزه تمام جوامع بشری به نوعی درگیر با آسیب های اجتماعی هستند و از زمان افزایش نیازمندیهای انسان و کاهش رفاه و معیشت و به تبع آن افزایش فقر و آسیب‌های اجتماعی در جوامع فراگیر و رشد صعودی یافت.
وی افزود: این موضوع به عنوان یک عامل اساسی، کماکان مورد نظر بسیاری از ارگان ها و دستگاه های اجرایی است، بطوریکه از گذشته  جوامع بشری دستخوش این آسیب ها شده  و به نوعی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند یک عزم همگانی و مشارکت همه دستگاه ها را می طلبد.
وی بیان کرد: در بحث قبول و باور داشتن آسیب های اجتماعی ، متأسفانه به برخی آسیب ها نگاه درستی نمی شود که این خود عامل مهمی در رشد آسیب ها و بعد ها صرف هزینه های هنگفت برای مقابله با آنهاست.
وی با اشاره به اینکه هم افزایی می تواند در رفع آسیب های اجتماعی موثر واقع شود گفت: استفاده از ظرفیت شورای محلات و مردم که با مشکل محلات خود آشنا تر هستند می توانند در امر مقابله با آسیب ها موثر واقع شوند.