استاندار یزد مطرح کرد؛

پیشتازی دانش آموزان یزدی در حوزه تعلیم و تربیت

استاندار یزد با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت استان یزد در کشور سرآمد است، گفت: بیش از ۳۰ سال صدرنشینی در کنکور و حتی آزمون های سراسری پایان ترم بیان‌گر پیشتازی دانش آموزان یزدی با اختلافی معنادار نسبت به سایر استان ها است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد به مناسبت هفته معلم و روز دختر و به منظور تجلیل از معلمین و بررسی مسائل این مدرسه به صورت سرزده در دبستان دخترانه شهید زینی یزد حضور یافت.
 
استاندار یزد در جریان این بازدید، با تبریک هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی مجموعه آموزش و پروش استان بازدید سرزده از یکی از مدارس دولتی موجود در یکی از مناطق کمتر برخوردار شهرستان یزد در دستور کار قرار گرفت.   
 
مهران فاطمی با بیان اینکه مدرسه؛ عمق راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: به طور حتم باید در مدارس به دنبال دستیابی به اهداف توسعه، پیشرفت، عزت، سربلندی، کمال و سعادت جامعه و کشور باشیم.  
 
وی با اشاره به حق بزرگ فرهنگیان و معلمین کشور نسبت به یکایک افراد جامعه تصریح کرد: از آنجا که همه مردم به نوعی بر سر سفره نظام تعلیم و تربیت و معلمان نشسته‌اند، باید از صمیم قلب قدردان معلمان باشیم.
 
استاندار یزد با تاکید بر لزوم تکریم و احترام کل جامعه نسبت به فرهنگیان در هفته بزرگداشت مقام معلم، گفت: علی رغم وجود مشکلات متعدد ذره‌ای از احساس مسئولیت معلمان کم نشده و به همین دلیل باید شاهد یک تکریم عمومی نسبت به معلمان باشیم.
 
فاطمی در پایان با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت استان یزد در کشور سرآمد است، خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ سال صدرنشینی در کنکور و حتی آزمون های سراسری پایان ترم بیان‌گر پیشتازی دانش آموزان یزدی با اختلافی معنادار نسبت به سایر استان ها است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات