تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: در سال ۱۴۰۲ با کمترین چالش برق صنایع تأمین شد و صنایع استان همکاری خوبی برای مدیریت مصرف برق در زمان اوج مصرف تابستان داشتند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، سومین جلسه کارگروه مدیریت بار تابستان ۱۴۰۳ با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در دفتر این معاونت برگزار شد.

در این جلسه به بررسی وضعیت تولید و مصرف برق استان و کشور، روند احداث نیروگاه‌های خورشیدی و حرارتی خود تامین صنایع و سهمیه صنایع بزرگ استان در تابستان  ۱۴۰۳ پرداخته شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در این جلسه اظهار داشت: برای فرهنگسازی در بخش خانگی تاکنون اطلاع رسانی‌های زیادی از طریق صدا و سیما و سایر رسانه‌های جمعی و عمومی انجام شده است و در بحث ادارات می‌توان بسیاری از کارها را با ابلاغ بخشنامه و مقررات و آموزش کارکنان حل کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه بیش از  ۶۰ درصد نیاز مصرف استان در بخش صنعت می باشد، با تداوم همکاری این بخش و انتقال زمان بارگیری به زمان‌های کم باری شبکه برق، ضمن گذر موفق از پیک بار، رشد صنعت را شاهد باشیم.

شاه‌حسینی در پایان تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ با کمترین چالش برق صنایع تأمین شد و صنایع استان همکاری خوبی برای مدیریت مصرف برق در زمان اوج مصرف تابستان داشتند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات