به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در پیامی 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و کارشناسان روابط عمومی تبریک گفت. 

 

 

متن پیام هادی هادی نسب بدین شرح است:

 

 

در اهمیت جایگاه روابط عمومی ها همین بس که مولای متقیان علی (ع)در فرمان خود به مالک اشتر، وی را به افکار عمومی مردم توجه می دهد و افکار توده مردم را تکیه گاه دین و جامعه اسلامی بر می شمارد.

 

 

توجه ويژه به نقش و جايگاه واقعي روابط عمومي ها در همه دستگاهها، سازمانها و نهادها مويد ارتباط دو سويه ميان مجموعه و افكار عمومي خواهد بود و روابط عمومي ها به عنوان يك پل ارتباطي با انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می نمایند.

 

 

يقينا خدمات ارزشمند دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند قابل تقدیر است.

 

 

اینجانب ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به کلیه دست‌اندرکاران عرصه روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض می نمایم، از خدای متعال برای کلیه عزیزان سلامتی همراه با عزت و سربلندی آرزومندم.