روند اجرای پروژه باند دوم محور هرات_ هرابرجان بررسی شد

✍جواد میربهبودی فرماندار خاتم به اتفاق دانشور مدیر اداره راه و شهرسازی و همچنین سرپرست کارگاه شرکت ناورد از عملیات اجرایی باند دوم هرات- هرابرجان بازدید نمودند و از نزدیک در جریان  میزان پیشرفت و هچنین مسائل و مشکلات این پروژه قرار گرفتند.
🔸️میربهبودی با اشاره به مزایای تکمیل باند دوم هرات- هرابرجان از جمله افزایش ایمنی و کاهش تصادفات،  توسعه ترانزیت کالا و مسافر و توسعه صنعتی و کشاورزی  گفت: مهم‌ترین مزیت این طرح، صیانت از جان مردم و جلوگیری از تصادفات جاده‌ای است و سرعت بخشیدن به تکمیل این پروژه، در حقیقت صیانت از جان مردم است.
🔸️فرماندار خاتم در ادامه این بازدید خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی باند دوم محور هرات-هرابرجان به طول حدود ۳۰ کیلومتر در دست اقدام است که از این مجموع ۱۰ کیلومتر مسیر با برنامه‌ریزی به عمل آمده قراراست درصورت تامین اعتبار تا دهه مبارک فجر  افتتاح و به بهره برداری برسد.
🔸️میربهبودی ادامه داد؛ علی‌رغم مشکلات اقتصادی و با پیگیری های انجام شده تاکنون مبلغ ۴۸۰ میلیارد ریال از سوی پیمانکار برای برای اجرای این پروژه هزینه گردیده است.
🔸️وی تکمیل پروژه باند دوم هرات_ هرابرجان را منوط به تزریق اعتبار دانست و افزود؛ هم اکنون  پروژه با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی در حال اجرا می باشد اما برای تکمیل این پروژه باید تزریق اعتبار به صورت ویژه در دستور کار مسئولین کشوری و استانی قرار گیرد.