فرماندار خاتم عنوان کرد؛

دریافت هرگونه خدمات اداری در ادارات و نهاد های شهرستان منوط به ارائه کارت واکسیناسیون

جواد میربهبودی فرماندار خاتم در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان بر انجام خدمات اداری مراجعه کنندگان منوط به داشتن و ارائه کارت واکسیناسیون تاکید نمود.

میربهبودی با اشاره به اینکه باید حداکثر ظرف یک ماه  آینده تمام گروه های سنی دوز اول واکسن کرونا را دریافت نمایند تصریح کرد؛ بنابر پیش بینی و تحلیل الگوی زمانی موج‌های اول تا پنجم کرونادرهرسه ماه یکبار درکشور اتفاق افتاده و به احتمال زیاد آبان ماه کشورما  درگیر موج ششم خواهد شد و در هفته‌های پیش رو تا قبل از فراگیری موج ششم، می‌بایست با سرعت بخشیدن به تزریق واکسیناسیون سطح ایمنی در جامعه را به لحاظ آمار مبتلایان  افزایش داد.
وی ادامه داد : برخی ازافراد گروه هدف و واجد شرایط واکسن از دریافت واکسن خود امتناع می‌کنند که این امر هیچ توجیه قابل قبولی ندارد چرا که دریافت واکسن از هر نوع، نقش موثری در کاهش موارد ،بدحال شدن و یا فوت بیماران کرونایی دارد. 
وی یادآور شد: طبق آمار و اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی استان اغلب بیمارانی که مبتلا به کرونا می‌شوند یا در وضعیت وخیم این بیماری قرار دارند افرادی هستند که تاکنون واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند. 
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به‌ضرورت واکسیناسیون عمومی و بازگشت به وضعیت مطلوب و عادی، گفت: مسئولان بهداشتی ودرمانی، کارشناسان و اصحاب رسانه اطلاع رسانی لازم در جهت ضرورت پوشش واکسیناسیون عمومی و اقناع سازی افکار عمومی و همچنین خنثی سازی تخریب ها و شایعات پیرامون تزریق واکسیناسیون را در دستور کار خود قرار دهند.