فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در جریان بازدید از ایستگاه های غربالگری و کنترل در شرف آباد رستاق، فیروزآباد اشکذر و جاده یزد به خضرآباد گفت: با توجه به تعطیلی روز 12 و 13 فروردین ماه و پیش بینی صورت گرفته مبنی بر تردد مردم ، ورود و خروج به شهرستان  به ویژه مناطق روستایی بخش مرکزی و خضرآباد از عصر امروز تا صبح پنج شنبه ممنوع اعلام شد.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: طبق مصوبه شورای تامین و قرارگاه مرکزی مبارزه با کرونا تمام مسیرهای فرعی مناطق شهری و روستایی شهرستان مسدود شده و با همکاری نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تامین نیروی لازم جهت جلوگیری از ایجاد هر گونه هرج و مرج و بی نظمی در این دو روز پیش بینی شده است.

 

وی ادامه داد: مینی بوس و آژانس های درون شهری و حتی از استان اجازه جا به جا نمودن شهروندان به مناطقی ییلاقی را ندارند و در صورت مشاهده از ورود آنها ممانعت بعمل می آید.

 

فرماندار اشکذر ضمن تذکر به شهروندان در خصوص عدم تمرد، سرپیچی و برخورد فیزیکی با هر یک از اعضای مستقر در ایستگاه های غربالگری شهرستان، گفت: چنان چه در این دو روز موضوعی گزارش شود برابر با مقررات و با تصمیمات شدید دستگاه قضایی رو به رو خواهد شد.

 

هادی هادی نسب در پایان از شهروندان درخواست کرد تا روز طبیعت امسال را در خانه مانده و از هرگونه تردد خوداری نمایند و با این همراهی به قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا کمک شایانی نمایند.