پیام فرماندار یزد به مناسبت هفته قوه قضائیه

به مناسبت هفته قوه قضاییه سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار شهرستان یزد در پیامی فرارسیدن هفته قوه قضاییه را به تمامی مسئولان و دست اندرکاران دستگاه قضا تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد متن پیام به شرح ذیل می باشد:

وَ إِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطینَ“مائده آیه ۴۲

یقینا قوه قضاییه، به‌عنوان نمود نظام مردم سالارى دینی ایران، یکی از مهم‌ترین ارکان حاکمیتی است که رسالت خطیری در زمینه احیای عدالت، احقاق حقوق عامّه، گسترش فرهنگ عدالت‌خواهی، ایجاد و بسط مَشی و منش قانون‌گرایی و جلب اعتماد عمومی برعهده دارد.

نقش آفرینی دستگاه قضا در حل مشکلات و پیشرفت و آبادانى یزد در همراهی و هم افزایی با دولت موجب شده تا فرآیندهای رشد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و جهش تولید بیش از پيش سرعت بگیرد.

این قوه همواره با اقتدار و رعایت موازین قسط و عدل اسلامی در راستای تحقق عدالت در جامعه حرکت کرده و در گام دوم انقلاب مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدای گرانقدر هفتم تیر به خصوص شهيد آيت الله دكتر بهشتی بر خود لازم می دانم از تلاشهای پرثمر دستگاه قضا در شهرستان؛ به ویژه ریاست محترم دادگستری ، دادستان محترم، قضات شریف، کارمندان و اعضای گرانقدر شوراهای حل اختلاف شهرستان و سایر کارکنان ساعی اين قوه در یزد تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال برای آنان توفیق بیش از پیش مسالت نمایم.