فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر به تشدید محدودیت های صورت گرفته در مبادی ورودی شهرستان به عنوان یکی از مصوبات قرارگاه مرکزی مبارزه با ویروس کرونا اشاره و گفت: این محدودیت با همکاری نیروی انتطامی، ناحیه مقاومت بسیج ، جمعیت هلال احمر و مرکز بهداشت و درمان شهرستان در قالب سه ایستگاه غربالگری و کنترل مستقر در شرف آباد رستاق، فیروزآباد اشکذر و محدوه پادگان خاتمی در جاده یزد به خضرآباد اعمال شده و کاهش 70 درصدی تردد در ورودی ها را به دنبال داشته است.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: با توجه به ییلاقی بودن بخش خضرآباد برای بومیان بخش کارت تردد صادر گردیده تا ضمن جلوگیری از رفت و آمد غیر ضرروی، از ورود غیر بومیان به این منطقه جلوگیری بعمل آید.

 

رئیس قرارگاه مرکزی مبارزه با ویروس کرونا شهرستان اشکذر افزود: با همکاری جهاد کشاورزی و شبکه دامپزشکی شهرستان برای کشاورزان و دامداران بخش مرکزی و خضرآباد جهت سهولت در رفت و آمد کارت تردد صادر گردیده است.

 

وی با بیان اینکه در ایستگاه شرف آباد رستاق و فیروزآباد اشکذر به طور میانگین روزانه از ورود بیش از هزار ماشین مسافر به شهرستان جلوگیری بعمل می آید، ادامه داد: به ایستگاه های غربالگری و کنترل تاکید شده تا ضمن رعایت شئون اخلاقی، از مسافران بخوانند تا هرچه زودتر به محل سکونت خود بازگردند.

 

فرماندار اشکذر گفت: با توجه به اینکه ادارات شهرستان تا پایان ایام تعطیلات عید با حداقل نیرو کار خواهند کرد و بخش عمده ای از کارمندان ساکن مرکز استان هستند، ورود کارمندان به شهرستان با کارت شناسایی معتبر صورت خواهد گرفت، ضمن اینکه در مبادی ورودی توسط ایستگاه ها غربالگری و کنترل خواهند شد.

 

هادی نسب به تعطیلی اصناف به جز اصناف تامین کننده مایحتاج مردم اشاره و تصریح کرد: طبق مصوبه جدید اتاق اصناف ساعت کاری اصناف تامین کننده مایحتاج مردم 8 صبح الی 8 شب خواهد بود.

 

رئیس قرارگاه مرکز مبارزه با ویروس کرونا شهرستان اشکذر تاکید کرد: تمام تصمیمات گرفته شده در شهرستان در راستای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا بوده و امید است با همکاری و همراهی مردم با ماندن در خانه شاهد از بین رفتن کامل این ویروس در آینده ای نزدیک باشیم.