به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر،"هادی هادی نسب" فرماندار اشکذر در پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، فرا رسیدن نوروز باستانی 99 را تبریک گفت.

 

هادی هادی نسب در پیام خود آورده است:

عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که خداوند رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغازی دوباره و رویشی نو جلوه گرسازد. با توسل به ساحت قدسی امام موسی بن جعفر ( ع)، خداوند منان را شاکریم که بار دیگر در فصل بهار ، رستاخیز طبیعت را به نظاره نشسته ایم.

سال 99 را در حالی آغاز می کنیم که این روزها شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان هستیم، ویروسی که ناخواسته ما را وادار کرد تا در جهت حفظ سلامت عموم مردم محدودیت هایی را اعمال نماییم و همشهریانی که برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا تمام توان خود را به کار گرفته و همدلانه با مسئولان همکاری می‌کنند که بی‌شک ما حصل این وفاق و همدلی گذر موفقیت‌آمیز از این شرایط سخت خواهد بود.

انشاالله در سال جدید که  از سوی رهبر معظم انقلاب ، سال "جهش تولید"  نامگذاری شده ، تلاش‌های ارزنده دولتمردان و ملت شریف ایران در مسیر اعتلا و پیشرفت های اقتصادی کشور باشد.

اینجانب فرارسیدن بهار و حلول سال نو را تبریک عرض کرده و سالی سرشار از برکت، معنویت و شادابی برای ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و فهیم شهرستان اشکذر خواستارم و امیدوارم خداوند متعال، سال جدید را سالی توأم با سلامت و بهروزی و سرشار از امید و شادی برای همگان، مقدّر فرماید.