ضرورت دیدار و سرکشی از کلیه خانواده های معظم شهدای شهرستان خاتم درهفته بسیج

✍ در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران به ریاست میربهبودی فرماندار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری، نمایندگان ناحیه مقاومت بسیج، بنیاد شهید ومشاور امورایثارگران فرمانداری در خصوص دیدار و سرکشی از کلیه خانواده های معظم شهدای شهرستان درقالب 15 اکیپ با همکاری مدیران ادارات ونهادهای شهرستان برنامه ریزی لازم صورت گرفت. 
 🔸️ میربهبودی فرماندار خاتم در این نشست با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حفظ ارزش‌های انقلاب است اظهار کرد:  خانواده‌های شهدا و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند. 
🔸️فرماندار خاتم خاطرنشان کرد: بازماندگان شهیدان، ذخایر ارزشمند این نظام و انقلاب هستند و همه مسئولان باید با افتخار و سربلندی در خدمت‌گزاری واهتمام به رفع مسائل ومشکلات آنان پیش قدم شده و تفکر بسیجی وروحیه ایثارگری، جهادی وخدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
🔸️شایان ذکر است ؛ در این نشست و پس از بحث و بررسی برنامه ریزی کاملی در خصوص دیدار و سرکشی مدیران ادارات ونهادها از خانواده های شهیدان(والدین معظم شهدا) در سطح شهرستان  به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان انجام و به دستگاه‌های اجرایی شهرستان ابلاغ شد.